top of page
צילומי אוויר לקבלנים ויזמי נדל"ן
צילומי אוויר
להדמיה
צילומי אוויר
פנורמה
צילומי אוויר
תמונות
צילומי אוויר
וידאו
צילומי אוויר - וידאו
אורכידאה אילת
מגדל המים אונ' הר הצופים
קרני שומרון
מרינה אשדוד
שימור מבנים - ראשון
מגדלי הגפן  - ראשון

לקבלתהצעת מחיר ניתן להתקשר -

052-3381763 . 02-5854869

או להשאיר פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

Success! Message received.

דוגמאות מצילומי אוויר 2016
מעבר ג ירדן ישראל 
חניון ראש העין
פיתוח ערים
שכונת השחר בדימונה
עידן הנגב
סוגרים סופרלנד
הקמת שכונה באריאל
בניה בקרית מלאכי
כרמית
אגם מונפורט
שכ' פרס נובל ברחובות
כרמית בתחילת הבניה
אדריכלות ברחובות
רכב אוטונומי בצפון
סרט תדמית לצימרים רומנטיים בצפון
דוגמאות מצילומי אוויר עד 2015

הפקת סרטי פרסומות

מהפקת סרטי פרסומת ועד לסרט קולנוע

לחברה המוערכת אורניר הפקות יש את כל הידע, הניסיון, הכלים והחומר האנושי הנדרש להפקת סרטי איכות מסוגים שונים. בין היתר, אנו מתמחים בהפקת סרטי פרסומת, תעודה, הפקת סרט דוקומנטרי, תלת מימד ועד להפקת סרטי קולנוע. את ההפקות חברתנו מספקת עבור מחירים משתלמים ללקוחות בכל רחבי הארץ, לרבות מהמגזר העסקי, המוסדי והפרטי.

כל הנדרש להפקת סרטים

היכולת שלנו להפיק סרטים מסוגים שונים בכול פורמט, החל מהפקת סרט תיעודי ועד להפקת סרטי קולנוע, נובעת מניסיון רב שנים בתחום, מגישה מקצועית מתקדמת של צוות מהשורה הראשונה, ומשימוש בטכנולוגיות וציוד הטובים ביותר בשוק. יכולות אלו מאפשרות לנו לבצע מגוון רחב של הפקות וצילומים לרבות צילומי סטודיו, צילומי אוויר, סרטי אנימציה, עריכה, קריינות והפקות תלת מימד. כמו כן, עימנו תזכו לשירות הפקה מקיף המתחיל מהשלב הרעיוני וממשיך לתחקירים, ארגון תקציב, כתיבת תסריט, צילומי ניסיון, צילומים, עריכה, ועד הכנת הסרט לשידור. את ההפקות אנו מספקים עם ליווי ויחס אישי לכול לקוח באופן זמין, אדיב, קשוב, מהיר ויעיל.

הפקות של כל סוגי הסרטים

כאמור, חברתנו מפיקה קשת רחבה של סוגי סרטים הכוללים בין היתר:

  • הפקת סרט דוקומנטרי - מבוססות על היכרות מעמיקה עם מדיית הטלוויזיה ומורכבת מהפקה מיוחדת ומסועפת השמה דגש על שמירת אותנטיות והעברת חוויות, רגשות ותחושות רלוונטיות.

  • הפקת סרט תעודה - הפקת סרט אמין ומקורי המבוסס על עבודות תחקיר ואיסופי חומר מעמיקים, לשם יצירת תוצר איכותי המשקף נאמנה את נושא ורוח הסרט.

  • הפקת סרטי קולנוע – סרטים קצרים ובאורך מלא בכל סדר גודל, היקף הפקה ותקציב, החל מסרטי סטודנטים, דרך סרטים אומנותיים ועד להפקת גדולות ומסחריות. מדובר בהפקות איכותיות ויצירתיות עם תסריט ועלילה מובנים ותכנון מפורט ומוגדר של תקציב וזמנים.

  • הפקת סרטי פרסומת – אלו הפקות המותאמות לכול תחום, קהל יעד, מדיות והגדרת תקציב, העושות שימוש באמצעים מקוריים כמו אנימציה או צילומי אוויר. הסרטים שלנו מתחילים ברעיון טוב המותאם למותג ולתדמית החברה, אותו אנו מתרגמים באופן מקצועי למוצר חזותי מעניין ואפקטיבי.

  • הפקת סרטי תלת מימד – נעשית בעזרת טכנולוגיות חדישות וציוד מתקדם ביותר, ומיועדת עבור מגוון צרכים ומטרות לרבות הדמיות תלת מימד של מבנים, או סרטי תלת מימד לצרכי תדמית.

  • הפקות נוספות - לרבות סרטי תדמית, הדרכה, הסברה, סרטי שכבות, מצגות וידאו, קליפים לזמרים וסרטונים לאירועים פרטיים ועסקיים כמו חתונה ובר מצווה.

להזמנת שירותי הפקת סרטים

לקבלת שירותי הפקת סרטים מכל סוג, לכל צורך ובכל מסגרת תקציב, צרו קשר עוד היום עם אורניר הפקות בטלפונים 052-3381763 ו- 02-5854869.

לוגו לבן.png
bottom of page