top of page
צילומי אוויר לקבלנים ויזמי נדל"ן
צילומי אוויר
להדמיה
צילומי אוויר
פנורמה
צילומי אוויר
תמונות
צילומי אוויר
וידאו
צילומי אוויר - וידאו
אורכידאה אילת
מגדל המים אונ' הר הצופים
קרני שומרון
מרינה אשדוד
שימור מבנים - ראשון
מגדלי הגפן  - ראשון

לקבלתהצעת מחיר ניתן להתקשר -

052-3381763 . 02-5854869

או להשאיר פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

Success! Message received.

דוגמאות מצילומי אוויר 2016
מעבר ג ירדן ישראל 
חניון ראש העין
פיתוח ערים
שכונת השחר בדימונה
עידן הנגב
סוגרים סופרלנד
הקמת שכונה באריאל
בניה בקרית מלאכי
כרמית
אגם מונפורט
שכ' פרס נובל ברחובות
כרמית בתחילת הבניה
אדריכלות ברחובות
רכב אוטונומי בצפון
סרט תדמית לצימרים רומנטיים בצפון
דוגמאות מצילומי אוויר עד 2015

הפקת סרט בר מצווה

הפקת סרט לבר מצווה, לחתונה ולכל אירוע אחר

חברת אורניר הפקות מתמחה בהפקת סרטים איכותיים לאירועים פרטיים, לרבות הפקת סרט לבר מצווה, הפקת סרט חתונה, לברית או לכל אירוע אחר. הפקות אלו עושות שימוש במיטב הטכנולוגיות והציוד הקיימים בשוק, בעזרת צוות מקצועי, מסור ואדיב. שירותינו מסופקים במחיר הוגן ועם שירות קשוב העונה לכל צורך ובקשה של הלקוח, ומשלב אמצעים שונים לרבות צילומי אוויר של האירוע.

צילומי סרטי אירועים מקיפים ומקצועיים

יש לנו אפשרות להפיק סרטונים לקשת רחבה של אירועים, בין אם הפקת סרט לבר מצווה או לכול אירוע אחר, תוך התאמה מדויקת לצרכיו ולהגדרות תקציבו של הלקוח. בהפקה זו ניתן לעשות שימוש במצלמה אחת או יותר, וכן ברחפן לצילומי אוויר. בנוסף, יש באפשרותנו להפיק סרט של האירוע עצמו או קליפ מקדים שיוצג בו. אנו נדאג לתכנון תסריט הסרט, לעריכתו ושליחתו אליכם כמוצר איכותי, מעוצב ומוגמר שיכול בין היתר לשלב כתוביות, קטעי קריינות, מוסיקה ואנימציה.

סרטונים שהופכים חלום למציאות

הסרטונים שאנו מפיקים לא רק מסופקים ברמה טכנית גבוהה ביותר, אלא גם עונים במדויק לרצונות, החלומות והבקשות של לקוחותינו. כל הזמנה להפקת סרטון שאנו מקבלים נבחנת ביחד עם הלקוח מבחינת הקונספט המבוקש, אתרי הצילום ותכנים נוספים שיצורפו לסרט. נתונים אלו יובילו ליצירת עלילה ותסריט אישי המותאם לאופי האירוע ולבקשות מארגניו, בין אם מדובר בסרט מרגש ואלגנטי, יוקרתי ונוצץ, משעשע וקליל, נוסטלגי או אחר. כל זאת במטרה לסייע לכם בהגשמת חלומכם ובהנצחת יום האירוע באופן מקורי, יצירתי, מהנה ומרשים.

דוגמאות לרעיונות עבור סרטי חתונה מקוריים

בפגישתכם עימנו נסייע לכם בבחירת רעיון מקורי וייחודי לסרט המתאים לכם ולאופי האירוע. כך למשל, סרט חתונה מקורי יכול להיות סרטון אילם המתאר באופן משעשע וללא מילים את רגעי ההיכרות של בני הזוג. כמו כן, ניתן לבחור סרט ראיונות של חברים המתארים את סיפורם של בני הזוג, לצד צילומים שלהם במצבים שונים, או חברים שמעניקים טיפים לזוגיות מוצלחת. אלו רק שתי דוגמאות קטנות מיני רבות אחרות שמצויות באוצר הרעיונות והכלים שלנו, ואנו תמיד שמחים ומוכנים ללמוד וליישם רעיונות חדשים של לקוחותינו.

הזמנת סרט לאירוע פרטי

להזמנת סרט לאירוע פרטי צרו קשר עם חברת אורניר בטלפונים 052-3381763 ו- 02-5854869. פנו אלינו כבר היום ואנו נשמח לספק לכם עוד פרטים ומידע בנושא.

לוגו לבן.png
bottom of page