top of page
צילומי אוויר לקבלנים ויזמי נדל"ן
צילומי אוויר
להדמיה
צילומי אוויר
פנורמה
צילומי אוויר
תמונות
צילומי אוויר
וידאו
צילומי אוויר - וידאו
אורכידאה אילת
מגדל המים אונ' הר הצופים
קרני שומרון
פיתוח ערים
סוגרים סופרלנד
הקמת שכונה באריאל
בניה בקרית מלאכי
מרינה אשדוד
שימור מבנים - ראשון
מגדלי הגפן  - ראשון
שכונת השחר בדימונה
כרמית
אגם מונפורט
שכ' פרס נובל ברחובות
סרט תדמית לצימרים רומנטיים בצפון

לקבלתהצעת מחיר ניתן להתקשר -

052-3381763 . 02-5854869

או להשאיר פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

Success! Message received.

דוגמאות מצילומי אוויר 2016
מעבר ג ירדן ישראל 
חניון ראש העין
עידן הנגב
כרמית בתחילת הבניה
אדריכלות ברחובות
רכב אוטונומי בצפון
דוגמאות מצילומי אוויר עד 2015

הפקות סרטי תדמית




הפקת סרטי תדמית היא תחום ייחודי ומרתק בתעשיית הקולנוע והפרסום. סרטי תדמית הם כלי שיווקי עוצמתי שנועד להציג את המותג, החברה, המוצר או השירות בצורה מקצועית ומרשימה, כדי לשדרג את תדמיתם בעיני קהל היעד וליצור קשר רגשי עם הצופים. בהפקת סרטי תדמית, חשוב לשלב יצירתיות, מקצועיות ויכולת להבין את הצרכים של הלקוח, על מנת ליצור סרט שיגרום לקהל להרגיש חיבור חזק למותג.


סרטי תדמית נועדו להעביר מסר שיווקי בצורה יצירתית ומקצועית, ולעיתים קרובות הם מהווים את כלי השיווק המרכזי של החברה. בשונה מפרסומות מסורתיות, סרטי תדמית אינם מתמקדים במכירת מוצר או שירות באופן ישיר, אלא מציגים את החברה כולה – את הערכים שלה, את החזון שלה, ואת הדרך בה היא פועלת. סרט תדמית מוצלח יכול לחולל שינוי בתפיסת הלקוח לגבי המותג, להפוך אותו למזוהה יותר, ולהניע את הצופים לפעולה.


המטרה של סרט תדמית היא ליצור חיבור רגשי עם קהל היעד. הקשר הרגשי שמתקיים בין הצופה לבין המותג יכול להוביל לתפיסה חיובית יותר, ולבסוף גם להצלחה בשיווק ובמכירות. סרט תדמית יכול לשמש למגוון מטרות, כמו הגברת המודעות למותג – לספר את הסיפור של המותג, מה הוא מייצג, ואילו ערכים עומדים מאחוריו, שיפור התדמית הציבורית – יצירת סרט תדמית שיפתח את המותג מחדש ויציג אותו באור חיובי, הפצת ערכים עסקיים – הדגשת הערכים שמנחים את החברה בעבודתה, כמו איכות, יצירתיות, אמינות וכדומה, קידום שירותים או מוצרים – הצגת המוצרים או השירותים שמציעה החברה בצורה שמדגישה את יתרונותיהם והעברת מידע – סרטי תדמית יכולים לשמש גם כדרך להעביר מידע חשוב, כמו הסבר על פעולתה של חברה או אופן השימוש במוצר.


הפקת סרט תדמית מתחילה בתכנון מקיף ומעמיק ומסתיימת בהפצת הסרט לקהל היעד. כל שלב בתהליך חשוב ויש לו השפעה ישירה על התוצאה הסופית. בשלב התכנון והאסטרטגיה, מבינים את הצרכים של הלקוח, את מטרות הסרט ואת קהל היעד. בשלב זה חשוב להגדיר את המסר שברצוננו להעביר – האם אנו רוצים להציג את החברה בצורה חדשנית, לשדר יציבות וביטחון, או אולי להציג צדדים שונים של המותג? שלב זה כולל גם את בחירת סוג הסרט (הסרט יכול להיות אינפורמטיבי, רגשי, או מצחיק, למשל), והקונספט המרכזי שלו.


לאחר מכן נכתב התסריט, שהוא הבסיס לכל סרט. בשלב זה, צוות יצירתי כותב את התסריט שמציג את המותג או המוצר בצורה הממוקדת ביותר, תוך שילוב של מסר שיווקי ברור. התסריט חייב להיות מותאם לקהל היעד ולתפיסת המותג. כאן נדבקות דרכי העבודה, כמו איך למתג את הסרט, אילו דמויות יהיו בסיפור, איך יועבר המסר ומה תהיה הסצנה המובילה.


בשלב הבא נבחרים אנשי הצוות שישתתפו בהפקת הסרט. מדובר על במאי, צלמים, עורכים, אנשי סאונד, מעצבים גרפיים, ועוד. כל חבר צוות מביא את המיומנות והידע שלו כדי להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה יצירתית, מקצועית ומדויקת למטרות השיווק. בשלב הצילום עצמו, הצלם אחראי על זוויות הצילום, התאורה, ותיאום הצבעים והסגנון של הסרט. חשוב מאוד שכל פרטי הצילום יתאימו לאווירה ולמסר שהוחלט עליהם מראש.


השלב הבא בתהליך הוא העריכה לאחר הצילום. העריכה היא שלב קריטי שבו כל החלקים שצולמו מועברים לכדי סרט אחד. התהליך כולל חיתוך סצנות, הוספת מוזיקה, אפקטים קוליים, תיקוני צבע, ושילוב של אלמנטים גרפיים אם יש צורך בכך. העריכה היא למעשה שלב שבו נוצר הסרט הסופי, ויש לו השפעה רבה על איך הסרט ייתפס בעיני הצופים.


לאחר שהסרט הושלם, הוא מופץ לכל הערוצים הרלוונטיים. הפצה יכולה להתבצע דרך הטלוויזיה, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, אתרי פרסום או הצגות פרטיות. על מנת להפיק את המירב מסרט תדמית, יש לוודא שהוא מגיע לקהל היעד באופן הנכון והאפקטיבי.


כמו בכל תחום יצירתי, גם בהפקת סרטי תדמית יש מקום למגוון של רעיונות יצירתיים ומיוחדים. כיום, יותר ויותר חברות פונות להפקת סרטים שמציגים את המותג או השירות בצורה שונה ומרעננת. בין אם מדובר בסטייל ייחודי, סיפור מרגש, או אופן הצגת המוצר בדרך שטרם נראתה, הסרט חייב לבלוט ולייצר עניין. החדשנות בתחום סרטי התדמית כוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות להפיק סרטים ברמה גבוהה יותר, עם אפקטים מיוחדים, גרפיקה ממוחשבת ויכולת צילום באיכות גבוהה. סרטי תדמית שמבוססים על טכנולוגיות חדשות הופכים להרבה יותר מרשימים ומושכים את תשומת הלב של הצופים.


היום יותר מתמיד חברות מבינות את החשיבות של סיפור המותג. סרטי תדמית מצליחים כאשר הם מעבירים סיפור אישי ומרגש על המותג, שמתחבר עם הצופה ויוצר קשר רגשי חזק. גישה קולנועית, כמו שמיושמת בסרטי תדמית כיום, עשויה לכלול תסריט עמוק, דמויות, עלילה ומשחק איכותי. זהו טרנד שנעשה פופולרי מאוד בשנים האחרונות, במיוחד עבור מותגים שמחפשים להימנע מסגנון פרסומי ישיר.


סרטי תדמית נעים בין סרטים שמציגים את המותג באופן כללי לבין סרטים ממוקדים המיועדים למטרה מסוימת. חברות גדולות כמו אפל, נייקי ונטפליקס משתמשות בסרטי תדמית כדי להציג את המותג שלהן, לחזק את המוניטין, ולשדר את הערכים שלהם לקהל הצופים. סרטי תדמית בתחום הצרכנות, כמו קוסמטיקה, מכוניות, מזון ושתייה, מפיקים סרטים שמציגים את המוצרים בצורה יצירתית. ארגונים ומוסדות ממשלתיים עושים שימוש בסרטי תדמית על מנת להציג את מטרותיהם ולחזק את הערכים שהם מייצגים.


היתרונות של סרטי תדמית הם רבים. סרט תדמית שמפיצים אותו נכון ומבנה אותו בקפידה יכול להגביר את המודעות למותג, לשפר את התדמית של חברה וליצור חיבור חזק עם הצופים. סרטי תדמית הם כלי נהדר למיתוג, לחיזוק המוניטין, ולעיתים אף להעצמת השפעת המוצר או השירות על קהל היעד.

Comments


לוגו לבן.png
bottom of page